Kategoria: Organizacja pracy
Praca jest niezwykle ważną częścią naszego życia. To właśnie ona zajmuje nam najwięcej czasu. W dobie kryzysu szanujemy ją szczególnie. Staramy się wykonywać swoje obowiązki jeszcze efektywniej, bo zdajemy …
Sezon urlopowy w pełni, a Tobie nie udało się zaklepać wyjazdu na wymarzone wakacje. Musisz zostać w pracy gdy inni odpoczywają na malowniczych plażach? Wcale nie musi to oznaczać, …
Atmosfera w pracy staje się dla Ciebie nie do zniesienia? Każde poranne wyjście sprawia, że boli Cię brzuch i szukasz w głowie pomysłów, co by tu zrobić, aby zostać …
Efektywność w pracy (lub też jej brak) jest jednym z najczęstszych problemów spotykanych u pracowników. Czasami ciężko jest im skoncentrować się na obowiązkach, gdy dookoła czeka wiele ciekawszych zajęć. …
Przez wielu ludzi praca przy komputerze jest postrzegana jako zajęcie proste, łatwe i przyjemne. Jest to jednak tylko pozorne wrażenie. Setki godzin spędzonych w jednej pozycji i ciągłe wpatrywanie …
Stres jest jednym z najpoważniejszych zagrożeń, jakie mogą dopaść nas w pracy. Może być spowodowany przez czynniki zewnętrzne (takie jak hałas, tłok czy zanieczyszczenie środowiska) lub też być wynikiem naszych interakcji z współpracownikami, klientami i przełożonym. …
Czasami zdarzy nam się przyjść do pracy po nieprzespanej nocy. Niezależnie od tego, czy na nogach trzymało nas małe dziecko, czy też mocno zakrapiana zabawa z przyjaciółmi, efekt jest …