Masz rachunek w mBanku, ale nie jest Ci on już potrzebny. Planujesz go więc zlikwidować. Nie wiesz jednak, od czego zacząć?
Dobrze trafiłeś – dzisiaj mamy dla Ciebie kilka informacji odnośnie do tego, jak zamknąć konto w mBanku.
Zamykanie konta w mBanku krok po kroku
W celu zlikwidowania konta w mBanku, obecnie znajdującym się na trzecim miejscu wśród największych polskich banków, musimy wysłać pisemny wniosek o zamkniecie konta, własnoręcznie podpisany. Okres wypowiedzenia umowy trwa – w zależności od założonego przez nas rachunku – 30 albo 14 dni. Liczy się go od chwili otrzymania oraz zaakceptowania przez bank podpisanego wniosku.
Okres wypowiedzenia trwający 14 dni dotyczy tych osób, które nie zaakceptowały zmian wprowadzonych w regulaminie mBanku, pozostałe osoby obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia.
Ważne jest także to, iż podpis na wniosku o zamknięcie rachunku musi się zgadzać z podpisem złożonym na umowie o prowadzenie rachunku – w innym wypadku nasz wniosek zostanie odrzucony.
W sytuacji, gdy nie pamiętamy, jak wyglądał nasz podpis złożony na umowie, możemy poprosić o wysłanie jej kopii – będzie się to wiązało z uiszczeniem dodatkowej opłaty – zgodnie z tabelą opłat i prowizji jest to 15 zł.
Dokumenty niezbędne do zamknięcia konta w mBanku
Aby zamknąć konto w mBanku, trzeba wysłać Wypowiedzenie Umowy o prowadzenie bankowych rachunków oszczędnościoworozliczeniowych w mBanku, którego formularz znajdziemy na stronie mBanku.
Warto też zapoznać się z regulaminem otwierania i prowadzenia rachunków oszczędnościowych.