Korzyści z jedzenia 6 ząbków pieczonego czosnku dziennie

Spożywanie warzyw i owoców jest niezwykle korzystne dla zdrowia, może nawet zapewnić długowieczność. Jednym z najlepszych sposobów na to jest spożywanie sześciu czosnków dziennie na dowolny sposób, ale najprościej będzie pokropić je niewielką ilością wody, posolić i upiec w piekarniku.

Jeśli taki czosnek ma dla Ciebie zbyt intensywny smak, możesz do naczynia, w którym się piecze, dodać szklankę wody.

A jakie korzyści daje to dla zdrowia?

Czosnek jest bardzo bogaty w witaminy i inne cenne składniki. Kiedy docierają one do krwioobiegu, drastycznie redukowane są trójglicerydy i cholesterol, które są wynikiem spożywania między innymi produktów wysoko przetworzonych i o dużej zawartości tłuszczu.

Wprawdzie spożywanie tak dużych ilości czosnku w tak krótkim czasie nie jest normalne, ale może bardzo szybko pomóc na problem, który normalnie musiałby być leczony stosowaniem diety przez dłuższy okres czasu.

Taki agresywny detoks sprawia, że organizm zaczyna prawidłowo pracować.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.