Jak ćwiczyć, aby mieć ładny biust?

Piękne, jędrne piersi to marzenie każdej kobiety. Same ćwiczenia nie powiększą może piersi, ale mogą poprawić ich wygląd, głównie za sprawą rozbudowy wspierających je mięśni.

Poniżej kilka ćwiczeń na ładne piersi. Zachęcamy do lektury i ćwiczeń :)

Ćwiczenia na ładny biust

Pierwsze ćwiczenie, jakie warto wykonywać, służy podkreśleniu linii i objętości biustu. Należy położyć się na plecach, wziąć ok. 1 kg ciężarki, unieść ręce do góry aż znajdą się prostopadle względem tułowia, a następnie opuszczać ręce w bok. Ćwiczenie powtarzajmy 10-15 razy, wykonujmy je powoli, głęboko oddychając.

Drugie ćwiczenie można spokojnie wykonywać także w biurze. Polega ono na złożeniu rąk tak jak do modlitwy na wysokości klatki piersiowej i naciskaniu dłonią na dłoń przez ok. 5-6 sekund. Powtarzamy je 10-15 razy, możemy je wykonywać kilka razy dziennie.

Trzecim wartym polecenia ćwiczeniem są także nożyce, wykonywane wyciągniętymi przed siebie wyprostowanymi rękami. Ćwiczenie powtarzamy 20-25 razy.

Pomocne mogą się okazać także damskie pompki wzmacniające mięśnie klatki piersiowej.

Pamiętajmy, że ćwiczenia mięśni klatki piersiowej należy wykonywać max. 4 razy w tygodniu, zwłaszcza na początku treningów. Wynika to z faktu, że mięśnie te długo się regenerują, nie powinno się ich więc przeciążać.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.