Zmniejsz dyskomfort spowodowany cieśnią nadgarstka

Sprawność ruchowa jest bardzo ważna, ale wiele codziennych czynności ją nadwyręża i ogranicza. 

Zespół cieśni nadgarstka najczęściej uderza w ludzi, którzy ciągle trzymają ręce na myszy i klawiaturze komputera. Występuje w wyniku nadmiernych stałych ruchów, które napinają ręce i nadgarstki. W mniejszym stopniu może też dotykać ludzi, którzy śpią z założonymi rękami pod głową albo poduszką oraz sportowców takich jak tenisiści i ciężarowcy.
Problem pojawia się, kiedy dochodzi do stanu zapalnego ścięgna i kompresji nerwu pośrodkowego, więzadeł ręki i kości nadgarstka. Najczęściej zespół ten atakuje kobiety pomiędzy 40. i 60. rokiem życia.

Jeśli cierpisz z powodu poniższych objawów, może to świadczyć o zespole cieśni nadgarstka:

– ból nadgarstków i rąk,

– niemożność utrzymania przedmiotów,

– uczucie ciepła w palcach,

– ciągle niska temperatura rąk,

– mrowienie w nadgarstkach i dłoniach,

– drętwienie kciuka i palca wskazującego,

– drętwienie okolic nadgarstków w okolicach nocnych.

Domowe środki łagodzące zespół cieśni nadgarstka:

Sok grejpfrutowy, ananasowy i pomarańczowy

– pomarańcza

– plaster ananasa

grejpfrut

Przygotowanie: Pokrój ananas na małe kawałki i wyciśnij sok z owoców cytrusowych; Zmiksuj wszystkie składniki w malakserze; Dodaj lód.
Sok jabłkowo-kapuściany

– 2 zielona jabłka

– liście kapusty

– woda

Przygotowanie: Obrać jabłka i posiekać wraz z kapustą na małe kawałki; Zmiksować, dodać wodę; Pić szklankę dziennie.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.