Jak zamknąć konto w mBanku?

 

Masz rachunek w mBanku, ale nie jest Ci on już potrzebny. Planujesz go więc zlikwidować. Nie wiesz jednak, od czego zacząć?

Dobrze trafiłeś – dzisiaj mamy dla Ciebie kilka informacji odnośnie do tego, jak zamknąć konto w mBanku.

mbank

Zamykanie konta w mBanku krok po kroku

W celu zlikwidowania konta w mBanku, obecnie znajdującym się na trzecim miejscu wśród największych polskich banków, musimy wysłać pisemny wniosek o zamkniecie konta, własnoręcznie podpisany. Okres wypowiedzenia umowy trwa – w zależności od założonego przez nas rachunku – 30 albo 14 dni. Liczy się go od chwili otrzymania oraz zaakceptowania przez bank podpisanego wniosku.

Okres wypowiedzenia trwający 14 dni dotyczy tych osób, które nie zaakceptowały zmian wprowadzonych w regulaminie mBanku, pozostałe osoby obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia.

Ważne jest także to, iż podpis na wniosku o zamknięcie rachunku musi się zgadzać z podpisem złożonym na umowie o prowadzenie rachunku – w innym wypadku nasz wniosek zostanie odrzucony.

W sytuacji, gdy nie pamiętamy, jak wyglądał nasz podpis złożony na umowie, możemy poprosić o wysłanie jej kopii – będzie się to wiązało z uiszczeniem dodatkowej opłaty – zgodnie z tabelą opłat i prowizji jest to 15 zł.

Dokumenty niezbędne do zamknięcia konta w mBanku

Aby zamknąć konto w mBanku, trzeba wysłać Wypowiedzenie Umowy o prowadzenie bankowych rachunków oszczędnościoworozliczeniowych w mBanku, którego formularz znajdziemy na stronie mBanku.

Warto też zapoznać się z regulaminem otwierania i prowadzenia rachunków oszczędnościowych. 

3/5 - (1 vote)

Leave a Reply

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.