Jak ujędrnić pośladki?

Piękna, jędrna pupa jest marzeniem każdej kobiety, zwłaszcza kiedy zbliża się lato, a wraz z nim wyjazdy nad wodę, związane z prezentowaniem się w bikini na plaży.

Jeżeli i Ty pragniesz być dumna ze swoich pośladków, koniecznie przeczytaj poniższe porady, a na pewno osiągniesz swój cel! Zapraszamy do lektury!

Ćwiczenia na pośladki

Aby ujędrnić pośladki, warto przede wszystkim zacząć więcej się ruszać, ćwiczyć. Polecamy rower, także ten stacjonarny, pływanie oraz szybki marsz,przysiady, a także, w czasie różnych codziennych czynności typu zmywanie naczyń – ściąganie pośladków, każdorazowo na 15 sekund. Warto też codziennie wykonywać dwa ćwiczenia, jedno w klęku podpartym – unosimy zgiętą nogę do góry, bez wyginania pleców, drugie na brzuchu, z brodą opartą o podłogę i rękami wyprostowanymi przed siebie – nogami wykonujemy nożyce.

Ćwiczenia na pośladki z Mel B

 

Ćwiczenia na pośladki z Ewą Chodakowską

Pielęgnacja pośladków

Ważna jet również odpowiednia pielęgnacja – stosowanie masażu szorstką gąbką w trakcie każdej kąpieli czy pod prysznicem, używanie balsamu lub żelu przeciwcellulitowego czy miejscowo wyszczuplającego, koniecznie regularnie – tylko w ten sposób uzyskamy pożądane efekty.

Dieta dla pośladków

Dodatkowo warto zrezygnować ze słodyczy, tłustych wędlin czy serów, natomiast wzbogacić dietę w ryby, białe mięso, białka jajek, warzywa, niesłodzone soki i niegazowaną wodę mineralną.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.