Kategoria: Personel
Dobry menedżer powinien motywować swoich pracowników cały czas. To nie mogą być jednorazowe momenty i przypływy energii, tylko ciągły proces wzmacniania pozytywnych zachowań. Menedżer, który osiągnie określony autorytet wśród …
W każdej grupie jest jakiś lider. Przeważnie to przywódca, osoba, z której zdaniem liczą się wszyscy jej członkowie. Lider grupy ma wpływ na to, jakie decyzje podejmują inne osoby …
Jesteś początkującym szefem i zastanawiasz się, jak umiejętnie kierować firmą i pracownikami? A może chciałbyś, aby podwładni bardziej Cię szanowali i lepiej wykonywali powierzone im zadania? Przeczytaj poniższy teks i …
Mobbing jest zjawiskiem, z którym spotykamy się coraz częściej i niestety to na tyle poważny problem, że nie można go lekceważyć. Mobbing polega na psychicznym znęcaniu się nad pracownikami, …